dobben Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Arghh, får ikke ut Concert-spilleren fra bilen! Bruker sånne små "pinner" som kjøres inn i de to hullene nede på venstre og høyre side av spilleren, men uansett hvor mye jeg sliter og drar, så vil den ikke løsne på venstresiden. Har prøvd å stikke de pinnene inn i alle mulige posisjoner og himmelretninger, men den sitter som limt på venstre side. Får den ut ca 2cm, men der sier det stopp.. Noen som har tips? Siter 2007 Ford Focus 1,8 Tdci Titanium [X]2005 Ford Focus 1,6 Tdci Sport [X]2002 Audi A4 1.8 T Quattro [X]1995 Audi A4 1.8 [X]1998 Audi A3 1.8 T Ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2011 Mest sannsynlig treffer du ikke rent på venstresiden. Ta ut pinnen og prøv å "vipp den oppover" mens du skyver den inn. Buen skal innover. Pinnene kan skyves fra hverandre <- -> når du drar ut spilleren for å få den siste millimeteren med klaring til dash-åpningen. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.