KjetilStensholt Skrevet Februar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2011 Har en 07 Audi A4 2,0 TDI Avant med orginalmontert webasto. Denne virket fint for inntil et par uker siden, men når jeg aktiverer den nå så starer den som den skal, men stopper etter ca 1. minutt. Jeg kan lite om disse varmerne, har søkt og lest litt på nett. Har sjekket at det er bra med strøm på batteriet, og nok diesel på tanken. Noen som har forsalg til hvordan/hva jeg bør begynne med å feilsøke på? Siter - 2007 Land Rover Disco 3 2,7 TDV6 HSE PP - 2007 Audi A4 Avant 2,0 TDI MLT S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bærumsmann Skrevet Februar 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2011 Sjekk først og fremst at klimaanlegget ditt står på auto, ellers har jeg hørt at den ikke starter (hvis den står på eco).. Siter 2006 Audi A6 Avant 3,0 TDI Quattro (http://www.bilforumet.no/galleriet/member.php?uid=45438&protype=1) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilStensholt Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hei Takk for svar - skal sjekke, men jeg tror det står på auto... Siter - 2007 Land Rover Disco 3 2,7 TDV6 HSE PP - 2007 Audi A4 Avant 2,0 TDI MLT S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arild65 Skrevet Mars 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2011 Du har 5 års reklamasjonsrett på denne, gjeldende fra bilen var 1.gangs registrert. Med mindre den er bruktimportert eller registrert som næringskjøp, vil Møller fikse det uten kostnad for deg. Høres ut som om du kan ha en defekt sirkulasjonspumpe, eller varmeren kan ha gått i lås pga at den har vært kjørt med lite drivstoff på tanken (sikkerhets funksjon) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilStensholt Skrevet Mars 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2011 Du har 5 års reklamasjonsrett på denne, gjeldende fra bilen var 1.gangs registrert. Med mindre den er bruktimportert eller registrert som næringskjøp, vil Møller fikse det uten kostnad for deg. Høres ut som om du kan ha en defekt sirkulasjonspumpe, eller varmeren kan ha gått i lås pga at den har vært kjørt med lite drivstoff på tanken (sikkerhets funksjon) Det er vel nå en får igjen for å ha kjøpt importbil... Skal en tur innom Møller til uka, så får vi se hva dommen blir... Siter - 2007 Land Rover Disco 3 2,7 TDV6 HSE PP - 2007 Audi A4 Avant 2,0 TDI MLT S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg