wirus89 Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Lurte på om noen visste hvor jeg kan få tak i foringer bak til audi 100 CS quattro? Er en 86 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 Mekonomen, Møller, Bilxtra, ebay osv? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirus89 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2011 jeg har hørt på møller meca og mekonomen men ingen av de hadde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 da er det nærmeste audi fohandler eller bilextra next Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Hadde ikke Møller foringer? Eksakt hvilke foringer er du ute etter? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirus89 Skrevet Mars 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 nei de hadde ikke ble ikke produsert lenger er noen foringer i bakstilingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2011 Hvilke foringer er det du trenger? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirus89 Skrevet Mars 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 det er nr 19 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2011 Nr 19 har delenummer 443 511 247 B. Har sjekket over alt men det ser ut som du har rett i at disse er gått ut av produksjon. Ser at disse skal være 14,2mm innvendig, yttermål vet jeg ikke. Etter det jeg har forstått så skal en slik foringen kunne erstattes med to stk av de i bildet under (en fra hver side), altså fire totalt for begge sider på bilen. De har delenummer 443 511 247 D og fås kjøpt over alt. Har innermål 14,2mm og yttermål 44mm. Sjekk om yttermålet stemmer med dine :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wirus89 Skrevet Mars 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 det er feil yttermål de skal være 37. jeg har de foringen på bildet nå men de er for store Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2011 Ta kontakt med et dreieverksted og få laget nye i nylon e.l. ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg