Girebirger Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 (endret) Har laget lufting på pansret i bakkant, fant en meget enkel metode som kanskje andre også blir å benytte seg av om de ikke visste det fra før :) Tja, her ser dere hvordan jeg fikset det, skrudde løst bakerste skrue på hengselen, bøyde pansret oppover og skrudde inn skruen igjen. Stiller på mitt første løp til helgen, vil helst stille i junior-klassen, men er VELDIG redd for å miste bilen på bud, har hørt at det ikke er så vanlig at folk byr på junior biler, men man har ingen garanti. Om jeg ikke får kjøre lamme juniorene som debutant, så er jeg ganske sikker på at jeg hører med løpsleder og heller stiller i juniorklassen, da ikke som debutant. Får håpe det beste :) Endret August 31, 2011 av Girebirger Skriveleif som vanlig Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet August 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 Irriterende at bildene forsvinner etterhvert, ikke noe hjelp for folk som kommer litt etterpå og ser :@ Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Det blei 4. plass i B - Finale, veldig fornøyd i og med at det kun var jeg som aldri hadde kjørt bc før :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Bedre enn første løpet mitt da ;) Ble nr.2 i C-finalen jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet September 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Aha, må vel kanskje slenge ut et par bilder av bilen og fra løp osv osv :P Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 regner med du kommer sterkere tilbake til neste år med en motor som flytter litt på seg? Var der oppe på søndagen.. :p Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Aha, må vel kanskje slenge ut et par bilder av bilen og fra løp osv osv :P Gleder mej til å se løpsbilder ja.. Å bilder av bilen før å etter løp.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Det blei 4. plass i B - Finale, veldig fornøyd i og med at det kun var jeg som aldri hadde kjørt bc før :) Fick du noe "kick" av å kjøre da? Blev det noe knuffing? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet September 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2011 Fick du noe "kick" av å kjøre da? Blev det noe knuffing? Jess! Blei litt knuffing og bølling, kom i en hard klinsj med ei jenta, og døra på bilen fikk en fin bue innover :) skal komme med bilder snart, skal også opp til bardu (setermoen) å kjøre til helgen. Flere som skal? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mBergheim Skrevet September 19, 2011 Rapporter Share Skrevet September 19, 2011 Var det ikke 8. i B-finalen du fikk på Ramfjordmoan? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Ja, fikk 8. plass i Arctic Cup Junior sammenlagt, men kom på 4 plass i B-Finalen Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 heheheh, får si at det var litt av en rulling du hadde i bardu!! fy så jeg flirte når du kom ut av bilen ja :p Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcrosss Skrevet September 20, 2011 Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 men det er på travbanen arctic cup finalen nå til helgen som gjelder! stiller med en 245 :) Siter Volvo 745 91' Turbobil Toyota Corolla 92' Konebil VW Caravelle 88' Russebil Volvo 245 91' Bilcrossbil Opel Kadett C 78' Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet September 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2011 Hehe, ja, fikk jo god hjelp av både brodern og et par andre karra, så etter et par tima me skruing så va jo biln klar te søndag :p ja, er vel det, du får ha lykke til! snakket jeg med deg i bardu? Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 Har du rulla alt nå? Huffda :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg