Urban Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Nå har jeg funnet ut hvordan man lager short-shift på Golf II, uten å måtte kjøpe noe som helst. Hører noen mener at det blir mere slitasje på girkassen med short-shift, men mener selv at er man like kjapp med clutchen, så skal ikke dette være noe problem. Hvordan?? Jag vill å... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Hvordan?? Jag vill å... http://golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=113 Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet November 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2011 Tjena Grabbar! Starter opp tråden igjen med håp om at bildene ikkje forsvinner som dugg i solen igjen etter et par dager. Har fått gjort litt i det siste, men mye gjenstår. Følg med, følg med! :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Desember 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 Bilder! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Desember 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2011 (endret) Tja, i og med at bildene forsvant fra tråden like fort som de kom nesten, så skal jeg gjennomgå tråden i ett innlegg. [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Å tilslutt verktøyet bak hele buret, som så mange mener ikke funker. Vel, dere tok feil :) [/img] Endret Desember 1, 2011 av Girebirger Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 (endret) BIlder fra taking på Setermoen [/img] [/img] Var meget heldig, fikk ei sprekk i radiatoren, som jeg fikk tettet, knuste batteriet, sprekka spylevannstanken, knuste hovedstrømsbryteren, slo lufta ut av et dekk og knekte speilene. Pluss at høyne/senkesettet fra biltema som sto på høyre fjær framme var borte [/img] Etter 3-4 timer med retting og skruing Endret Desember 2, 2011 av Girebirger Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 God jul! ;) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Desember 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2011 God jul! ;) God Hjul.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 Jeg kom innom tanken om det er så lurt å fortsette med tråden om man skal prøve å gjøre bilen litt bedre på banen .. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mBergheim Skrevet Januar 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2012 Er jo bare å sensurere de aller heftigste detaljene i paint.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Januar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2012 Ja, for ingen vil vel skjønne tegningen når det tilfeldigvis ligger en duk over helemotorrommet Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Hvordan er golfen på banen? ;) Drar du fra de andre, eller? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet April 25, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2012 Golfen gikk overaskende bra på bane, enda med litt slapp motor, slitt clutch, dårlige dekk og slappe fjærer dro jeg fra både volvoer, forder og andre biler! Sies at man kan kjøre en bil mer enn den går, men er langt i fra så flink at jeg kan påstå det, men blir langt bedre bil den her sesongen da jeg skal stille og gnikke litt på Golfen! :) Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 Har du fortsatt Golfen kvar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girebirger Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Har du fortsatt Golfen kvar? Ja, men for 2-3 helger siden taket min bror den stygt, den er skjev alle veier og forstilling/bakaksel har flyttet på seg, så nå bygger dem ny der hjemme, mens jeg er på havet. Det må sies, har gjort MYE med bilen fra forrige sesong til denne, kan laste opp noen bilder av den når jeg kommer hjem :) Kvalla til landsfinale med denne, meget fornøyd!! Men jeg jobber helgen landsfinalen går, og vi har ikke bil fortiden.. Siter Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg