Zeta Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Hei Jeg har en Renault Kangoo der girkassa plutselig ga seg. Skulle rygge og når jeg så skulle kjøre framover igjen fant jeg bare 5 giret. Jeg har nå plukka ut girkassa (en helsikes drittjobb btw), men står fast når jeg skal dele den for å inspisere innvendig. Er det noen som har en framgangsmåte? Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2011 Det burde det vær, veldig mange som har problemer med dette på Kangooen sin. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bgood Skrevet Februar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2011 Det er ikke verre enn å løsne "oljelokket" på girkassa, inn med en skrutrekker, vri et par ganger frem og tilbake (for å få den ut av reversen som "henger igjen"), sette på plass lokket og kjøre videre med alle girene på plass igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrsom Skrevet Desember 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2013 Hadde samme feil på en kango 1.4 2001... Trodde det var girkasse havari etter oljebytte på girkasse men kom over denne posten og var bare å gjøre som Bgood sa. Inn med skrutrekker og vri litt rundt, ikke at jeg merket noe men det løsnet og girkassen fungerer igjen. Tok 2 min og fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg