jan_erik Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 (endret) [ATTACH]21724[/ATTACH] slik ble det sende ut nå og da tror jeg bilen funker igjen den grønne ledningn over rattstammen ligger ikke slik lenger den går til hjernen, hjernen lå og slengte denne er nå skrudd fast. den gule og svarte ledningen skal kobles opp til en trykk bryter, da den er er til starteren hva gjenstår koble vindusvisker, bremselys og bryter til starteren Endret Mars 21, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 (endret) et lite spørsmål, skal legge opp en lampe som lyser vis olje trykket blir borte, dette kan jo være sjekt og vite, men får ikke noe lys i pæra :( noen som har peil på dette? får denne skal vel lyse til bilen starter? Edit: fant selvsagt ut av det med olje trykket. det som er i lederen er sef. jord(-) og da lyste det :) så nå håper jeg den slukker når jeg starter bilen Endret Mars 22, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 (endret) Da skal jeg se og få skrevet en liten handleliste på hva jeg mangler trenger og fikse eksosen på denne bilen, lurer på og sette på 2,5" fra grenrøret og bakover eller er dette overkill? skal s om jeg ikke får malt den til helgen vis været holder seg bare og komme med innspill og synspunkter:partyon: Endret Mars 22, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2011 2" i 30-40 cm fra grenerøret og bakover, så over til 2.5" resten, med en potte bakerst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 (endret) [ATTACH]21782[/ATTACH] da er bilen påbegynt farge skifte Endret Mars 24, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 Fick du til riktig farge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2011 (endret) ja hadde bare farge på nettet så det ble bra :) men siden jeg da etter vært skal lakkere rcbil, henger og trekkbil/buss når det er bestemt hvordan jeg har tenkt og gjøre dette ville jeg ha farger i vanlig lakk også, fargen sto til forventningene :) I morgen skal jeg prøve og bli ferdig utvendig så får jeg se helhetsinntrykket. Takk for fargekoden forresten :) men faen å dyr benga var 230kr l hos maleren her. Har 20% der men vis dere andre bet. under 200krl er det maleren her som er rå på prisen :( Endret Mars 25, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 [ATTACH]21810[/ATTACH] [ATTACH]21811[/ATTACH] Slik ble det da, hva syns dere? ble veldig fornøyd selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nystuen Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Ser bra ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2011 Det var flott det.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
'67 144 Skrevet Mars 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 Det der likte jeg godt. Tøff bil, som kommer til å gi deg mange underholdende runder på bane! :driving Siter http://www.kirkeby-racing.net http://www.freewebs.com/kirkeby-racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2011 :) takk, håper det :) da er det bare og vente til mandag for og kjøpe inn sete og sele og vente på at man kan begyne og trene i aremark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 Blir det RCN eller BC av den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan_erik Skrevet Mars 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 (endret) bc, vil nok ha et skall med mindre bulker skulle det ha vært til rcn også hadde det blitt glassfiber og lakkering med sprøyte Endret Mars 27, 2011 av jan_erik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urban Skrevet Mars 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2011 bc, vil nok ha et skall med mindre bulker skulle det ha vært til rcn også hadde det blitt glassfiber og lakkering med sprøyte Så seriøs da.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg