dragster Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 hvor atv kan man kjøre med bil lappen? og hvor mange cc:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Det her syns jeg var en lite gjennomført tråd. Hva med å formulere seg skikkelig I tråden, og også lage en skikkelig og informativ trådtittel? Kan love deg at det er flere som er villige til å svare deg da ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrijey Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Vist eg har forstått deg riktig lurer du på kva ATV og kor stor den har lov å vere?? Veldig enkelt svar... Er den registrert som bil på kvite skilt har du lov å kjøre den =) Traktor registrerte ATVer har etter dagens lover og regler ikkje lov å gå fortere enn 40km/t og skal vere utstyrt med traktorsete :BLÆ: Men traktor registrerte ATVer som er registrert før 2008 trur eg det ikkje er begrensninger på... Vekt gjelder bare om den er registrert som 4-hjuls moped, da er grensen 140kg og 50ccm. fart er og da begrenset til det ein moped har lov å kjøre i (husker ikkje kor fort dette er for øyeblikket) ATVer på svarte skilt er eg litt usikker på, men meiner du har lov å kjøre dei etter veg eit kort stykke for å komme deg til den skogsvegen du skal til eller kortere distanser for å fylle bensin. Siter -03 Golf 1,9TDI-97 Vectra B 1,8 (hugget med øks) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dragster Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 takk det da fikk eg svar på det eg lura på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg