Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Etter at mine gedigne planer for og kjøpe en golf 3 1996 mod 1,6 liter gikk rett i dass, så har jeg lett enda mer, og faktisk funnet en golf coupe jeg vil ha, den har gått 88000 og er fra 1995. Tenkte jeg skulle dra og se på den, men har noen av dere erfaringer med coupe kontra 5 dørs ? Hva burde jeg se etter?? tuuuusen takk for alle svar. mvh... Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 ikke det? det var da endelig bra :D Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Jeg synes 5-dørs er finere enn 3 dørs, spesielt pga den stygge sorte "ramma" rundt siderutene bak. Og så synes jeg at det ser ut til å være en bakpart og en frampart som er satt sammen. Det virker som om høyden på siderutene fremme og bak er ulik, og at de ikke "flukter" i nerkant. Og så er 5-dørs mye mer praktisk :) mener dette temaet har vært oppe før, dvs etter august 2003. så du kan søke etter tråder. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg