birger78 Skrevet Februar 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2011 jeg får ikke opp bagasjeluka til audien min. det er en audi a6 1999 mod. når jeg drar i håndtaket så låser den opp men låsen slipper ikke. noen forslag på om det er noen mulighet til å få den opp. eller om det er en nødbryter for å få det opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Regner med du har elektronisk åpner (med microbrytere) bak du og.Sleit med dette tidligere i vinter,da var det den ene microbryteren som var fucked.Kunne låse opp låsen til luka,men kunne ikkje åpne opp luka.Luka åpnet seg igjen når eg startet bilen i mitt tilfelle.Åfte problemer med sånt når det er kaldt. Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CatoSmor Skrevet Mars 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2011 Har selv hatt problemer med det på min 2000 mod, jeg prøve bare 5-6 ganger så går den opp =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scoot Skrevet August 31, 2011 Rapporter Share Skrevet August 31, 2011 (endret) Fikk dere opp luka? Har akkurat samme prob selv nå.. - "Åpen bakluke" varsel-lampen begynte å lyse for 2 dager siden. Så uglene kom vel helt frem fra mosen nå da... Hvordan får man opp luka når den er låst igjen? det er jo ikke noen håndtak fra innsiden? Og nøkkel vrideren er jo bare til lås-mekanismen. Er det noen andre måter å aktivere utløser mekanismen? Har hundebur bak der, så det er veldig tuvlete om dagen med tanke på å kjøre bil med bikkja på riktig side av loven. Verkstedene har ikke tid før om noen uker. Det var ikke rare prisen på jobben så det må jo enkelt kunne fikses selv dette. Håper å høre fra noen som har noen nyttige tips så jeg får løst dette raskt. Noen som har en sprengskisse av bakluka?? Endret August 31, 2011 av Scoot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg