rogerre Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Hei! jeg har kjøpt en 97 mod audi A6, 2,8 med automat, jeg mangler dessverre instruksjonsboken til bilen og nå lyser et gult varsel i displayet. (i det feltet hvor det etterhvert står OK) Varselet ser ut som en lyspære som står opp ned, med et kryss over. Hva betyr dette? Har også problemer med å få bilen ut av PARK på gearkassen når denne lyser. den lyser nemlig ikke bestandig,men selvfølgelig lyser den på tidspunkter den helst ikke burde(når man har litt travelt etc). er det noen som vet noe om dette? evt vet hvor jeg kan få tak i en instruksjonsbok? hilsen roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 Du har en pære som er defekt (eller dårlig kontakt), er det varsellampen indikerer. For å få bilen ut av PARK så må du holde bremsepedalen inne og forriglingen går av. Om den ikke går av så sjekk bryteren på bremsepedalen. Hos nermeste hogger finner du gjerne instruksjonsbok :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerre Skrevet Februar 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2011 hei jeg tror ikke det er lyspærefeil det indikerer egentlig. har mer tro på bremselysbryter da siden jeg noen ganger har problem med å få bilen ut av park. skal skjekke noen huggerier ang boka. takk for tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg