Sozinho Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Heisan Noen som har noen erfaringer med kupelyset til Audi 80 -87 modell ? Bryteren kan være På eller på ett symbol med dører på, men når jeg setter den til dør symbolet og åpner en dør skjer det ingenting... Forslag mottas med takk. Er mørkt om kvelden :) Siter - 1987 Audi 80 x 1992 Mazda 323 (Påkjørt i rundkjøringa av en Toyota Hilux) x 1985 Ford Sierra x 1976 Ford Granada x 1985 Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 enten dårlig kontakt på bryteren ved lyset eller så fungerer ikke jordinga nede på dørsida når du åpner. er en "pinne" med fjær som skal gå til jord der. Sjekk ved lyset først, så ved dørstolpen. Regner med du har sjekka sikringene :) mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Hadde samme problemet på Nissanen min, det var en sikring som var årsaken. Jeg hadde ikke kupelys, symbolet for at døra var åpen lyste konstant, og all strøm til dashbordet ble kutta når jeg åpna døra.. kjedelig med elektrisk klokke man måtte stille hver gang man lukket igjen døra :p Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sozinho Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Nå fungerer lyset ved åpning av 3 av 4 dører, dårlig jord / kontakt i gamle brytere... Bestilt en ny like godt... Takk for hjelpen Siter - 1987 Audi 80 x 1992 Mazda 323 (Påkjørt i rundkjøringa av en Toyota Hilux) x 1985 Ford Sierra x 1976 Ford Granada x 1985 Honda Civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg