Gå til innhold

Kjøpt bil; Mazda 323 coupe - trenger hjelp til stereo!

Ranger emnet


TrygveL

Anbefalte innlegg

Nettopp kjøpt meg min første bil. er en mazda 323 coupe og høytalerene fra før av er ikke akkurat noe så skrøyte av. det er hull og deksel til høytalere bak men er ingen inni.

 

Så tenker eg trenger 2 til og ha bak, 2 nye fremme, forsterker og en sub.

Eg har ikke så mye peiling så vist noen kunne funnet en pakkeløsning eller en liste med deler som trengst ville det ha vert fantastisk. (Det fins jo X antall forretninger som selger bilstereo, vanskelig og velge)

 

Pris eg kan gå til er vell max 3-4 tusen.

 

Står en spiller i fra før av. vet ikke hvordan den er men eg slenger inn et par bilder om en liten time. Så får eg kansje svar om eg trenger ny spiller også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får et mye bedre stereobildet av musikk om du bare har høyttalere fremme. Nå vet ikke jeg hvor høyttalerne sitter i en 323, men om de sitter på dashen som i 5-serie og i polo/golf osv så er jo det helt topp, da får du bra lydbildet.

 

Er det 6'5" i dørene og diskant i dashen så fungerer jo det bra også. Hvilke høyttalere du velger har ikke såååå mye å si, så lenge du holder deg unna billiggreiene til Hertz, for jeg begynte nesten å blø ut av øra når jeg hørte det første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.ikke for å være stygg men somregel i sånne pakker så er forsterkeren alt for liten.siden du har så stramt budsjett ville jeg nokk godt for kun front sett i første omgang og heller spart litt penger i 2-3mnd og kjøpt en sub og forsterker.mvh kim

Chrysler Stratus LE 98mod

Toyota Corolla 92mod

Ford Sierra is 85mod

Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår