Zettie Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Selger diverse bilstereokomponenter.. Rockford Fosgate RFD-2212 Hx2 12" DVC subwoofer i lukket kasse: 500W RMS 1000W Peak 2x4 ohm spoler (3" spoler) Som ny. (Ikke innspillt enda..) Bud over 1500,- for suben komplett med ferdig kledd lukket kasse (kasse fra Bilradiospesialisten). Bud på 1600,- Rockford Fosgate 501BD monoblokk forsterker: 500W RMS i 2 ohm Rated 630W RMS ved 14.2 volt. Som ny. Vært montert i ca en uke. Bud over 2000,- Bud på 2300,- Alpine ref. komponentsett 5 1/2". EDIT (fått inn noen bud og fått kjøpere på en del detaljer): Alpine SPS-1729S 6 1/2" 2-veis høyttalere: Solgt Alpine CDA-9813R Mp3/CD-spiller: Solgt 4-kanal Alpine forsterker MRVF540 Solgt MRD-M500 Solgt Selges grunnet nytt prosjekt. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg