Gå til innhold

Peugeot 106 rallye

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det er vel en undervurdert "go-kart", som går bra, og ligger godt på veien. Overrasker nok mange såkalte grombiler ved litt aktiv kjøring.

 

Forrige bilen min var en 106 GTi. Morsom bil, og hadde ingen problemer med den. Det var riktignok 120 hk 16v, men den veier jo litt mer enn 105hk 8v'en...

 

Er en post som går på akkurat det med Rallyen på peugeotklubb.no sitt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Aazzy

Det er vel en undervurdert "go-kart", som går bra, og ligger godt på veien. Overrasker nok mange såkalte grombiler ved litt aktiv kjøring.

 

Forrige bilen min var en 106 GTi. Morsom bil, og hadde ingen problemer med den. Det var riktignok 120 hk 16v, men den veier jo litt mer enn 105hk 8v'en...

 

Er en post som går på akkurat det med Rallyen på peugeotklubb.no sitt forum.

 

Har fått intrykk av at rallye'en har bare 75hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peugeot 106 rallye er en knall bil til en god penge! Mange jeg har lekt meg med som forventer å kjøre fra meg:) Er jo en bil på bare 900 kg og org 105 hk i en 1,6 l 8v motor. holdt da meg så så etter en BMW 325:cool: Men kanskje han å var litt bad til å kjøre å:op Med filter å litt eksos uten motstand å en trim potte,så hjelper det sikkert på litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 106rallye

Og foresten.. finnes jo bare en "rallye" type.. 105hk 1.6L 8v så kommer jo gti`n etter der, med 120 hk 16 v, men finnes gammle rallye på 1.3L kanskje det er den med 75 hk!?from 90 til 94 tror jeg.

 

Link til en rallye på mobile.de

 

Dette er en 97 mod med bare 75 hk..

Ellers har jeg ikke funnet noen rallye'er i tyskland med mer en 75hk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by springbrett

 

Link til en rallye på mobile.de

 

Dette er en 97 mod med bare 75 hk..

Ellers har jeg ikke funnet noen rallye'er i tyskland med mer en 75hk..

 

hm det er sprøtt. tror det sitter 103hk originalt. går visst som ei jævla kule. bilen veier jo 860kg så! masse trimmingsmuligheter. eksos, filter, kam, osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår