Gå til innhold

Frykter sensur

Ranger emnet


jan

Anbefalte innlegg

Originally posted by Tommy_erwin

Å tenk så stort oppstyr det ble da Björn Rosengren kalte Norge for den siste sovjetstat. Jammen var han ikke inne på noe gitt..

 

Like greit å finne fram russerlua og vodka'en... goooo norge:)

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi bør sende hat mail til haugland og "vi støtter deg" mail til larsen!!

 

skjønner ikke hva som skjer her i landet lenger jeg azza!! alt blir jo skakk kjørt av dissa såkalla folkevalgte!!

 

lurer på hva alle de suppe huene som stemmer på dem her i norge tenker med jeg..

 

jeg har no egentlig ikke så stor rett å klage, sidn jeg ikke stemte men.. har da rett til å si min mening for det!! tror ikke min ene lille stemme hadde gjort store forskjellen så..hehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Å tenk så stort oppstyr det ble da Björn Rosengren kalte Norge for den siste sovjetstat. Jammen var han ikke inne på noe gitt..

 

ja.. sånn går det når man har en religøs regering. og statsministern er prest... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det fysisk mulig å bevise at hun i det hele tatt har hjernekraft ?

 

Så har jo hun også så noe i så helvette irriterende

"jeg vet allt" smil, som bare lyser ut og irriterer enhver form for liv på jorden.

 

Jeg har så lysst å bruke hennes krop som "raka rør" på bilen min!!

Koble den irriternde kjeften på manifoilen, og bruke reva hennes som utslipp. Må da minst være 5" her, hele veien !

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår