Krissbo Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Hei! Jeg fyller snart 18, og har tenkt med en 2x 12" basskasse 1600w i bilen min, og jeg kan egentlig ikke så mye om dette og trenger derfor litt hjelp, jeg skal kjøpe kassa av en kammerat, men trenger forsterker, kan noen hjelpe meg med hvordan forsterker jeg trenger og på hvor mange W og eventuelt hva annet som må gjøres? :) setter pris på litt hjelp og tips til hva jeg burde kjøpe, setter pris på om det ikke blir så alt for dyrt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimafro Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 hei.hva slags elementer er det snakk om(merke/modell),og er det portet eller lukket kasse?mvh kim Siter Chrysler Stratus LE 98mod Toyota Corolla 92mod Ford Sierra is 85mod Hyundai Excel 92(pony)(første gangs bil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Februar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2011 4-500W forsterker, uten at jeg vet hvilken last. Du gir veldig lite info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg