16vturbo Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 hahah! morro med kvinnfolk! Det er bare EN ting i hele huset JEG bestemmer, hjemmekinoen! hente nye høytalere til stua i dag, satte de gamle bakerst i rommet som surround...ho kommer hjem med det missfornøyde trynet og spør om de virkelig skal stå der...HAHAHA Er det bare jeg som syns at det burde vært lov til å låse inn dama si, for så å ta henne ut igjen ved behov? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Det er rart hvor fort man mister retten på huset man har kjøpt alene:D godt jeg har garasjen for meg selv! haha Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 En plass går grensen! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 I got 99 problems but the bitch aint one ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Tror ikke Top Gear hadde den mest effektive metoden å brøyte Valdresflya :hammer Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Tror ikke Top Gear hadde den mest effektive metoden å brøyte Valdresflya :hammer Svært svært effektiv :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Skulle virkelig ønske det ikke var 10minus ute da det ser ut som om jeg har kjørt gjennom en salt fabrikk :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Den Top Gear episoden var genial! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Her er snømåkinga. http://www.youtube.com/watch?v=t545Prkfqn8&NR=1 http://www.youtube.com/watch?v=MtG3QGkF6kw Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Skulle virkelig ønske det ikke var 10minus ute da det ser ut som om jeg har kjørt gjennom en salt fabrikk :confused: Begynner å bli ivrig på å vaske bilen jeg og. Er ikke akkurat bra for en bil å kjøre i saltlake omtrent hver dag, spesielt synd er det når det ikke er noe krokan fra før... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Begynner å bli ivrig på å vaske bilen jeg og. Er ikke akkurat bra for en bil å kjøre i saltlake omtrent hver dag, spesielt synd er det når det ikke er noe krokan fra før... Nei det er ikke bra i det hele tatt. Veisalt er noe dritt. Håper det blir varmere i lufta snart så det blir mulig å vaske bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Haha! Genialt av gutta i Top Gear!:D Men hva i all verden var poenget med flammekasteren? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 er så forbanna lei dette saltet! for 5 år siden klarte vi oss UTMERKET uten salt her oppi dalen.... nå salter de faenmg i -10 når det snør...skandale Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 er så forbanna lei dette saltet! for 5 år siden klarte vi oss UTMERKET uten salt her oppi dalen.... nå salter de faenmg i -10 når det snør...skandale Helt enig her.. kjører med L nå jeg.. jobber litt avsides, og mens jeg var på jobb kom det en god mengde snø. Dette ble brøyta med traktor uten salting, og når jeg skulle hjem var det en herlig følelse. Kjørte forsiktig, la den litt brei rundtforbi og koste meg over usalta vei. Kommer opp på E39 og videre mot "byen" og da er det selvfølgelig brun/svart snø med en gang og slusj som du seiler på bortover.. Hva med å brøyte skikkelig før de absolutt skal salte? Men det som irriterer meg mest er det jeg hørte fra farmor. Hun lå bak saltebilen i 3 mil. Det var kaldt, men TØRR veibane. Tror du ikke lastebilen øste på med salt hele veien mens hu lå bak? Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Februar 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 Hadde dem fokusert mindre på salting og mer på brøyting hadde det vært mye bedre. Men takket være dem så er det svære isklumper over alt i veien, for istedenfor å brøyte så har dem bare salta som fulle sjømenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg