Gulfgti Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Heisann, hva passer av deler fra corrado til golf mk2? Bremser, understell osv? stoler? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 vw 53i (corrado) er bygget på plata til golf 2. understell er likt. alt kan føres over interiørmessig kan framstolene bare settes inn. men der vesentlig lavere enn golf 2 stolene (jeg har corrado framseter i golfen, og jeg er kort, så ser litt kleint ut) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 vw 53i (corrado) er bygget på plata til golf 2. understell er likt. alt kan føres over interiørmessig kan framstolene bare settes inn. men der vesentlig lavere enn golf 2 stolene (jeg har corrado framseter i golfen, og jeg er kort, så ser litt kleint ut) Sikker på at understellet passer? :D Bra hvis det gjør det :) Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Februar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Nice, da skal jeg begynne å se meg rundt etter corrado stoler :P har tenk lenge det at golf stolene er litt for høye :P Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2011 ja. det passer Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg