Noxero Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 hallo:) eg har ein vw golf vr6 som eg ikkje får i andre gir. og eg har liggende ein girkasse fra vw golf 2 gti 16v. og lurte på om denne girkassen passet på vr6? hadde håpet på raskt svar:) mvh knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 så lenge det er ei 02a vil kassa passe.men trenger å bygge den om til hyd clutch den ikke har det.og den kassa har en helt annen utvekling enn ei orginal vr6 kasse. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Noxero Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 hmm ok. eg veit ikkja ka girkassa heite. veit berre denn kommer frå ein golf 2 gti 16 ventiler 1.8 liter. er det forskjellige girkasse på dei?? ok er dei tyngre eller lettere drevet? altså meir akslerasjon eller høgre toppfart?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 jeg har desverre ingen annelse hva slags kasse det er. vet bare at vr6 kassene er ganske korte i 1,2 og lenger i 4,5.men 5 giret er ikke noe å skryte av på langkjøring.så hva de er giret til er vel det samme når de er på en vr6 da de har greit nok drag uansett. Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagoo Skrevet Februar 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2011 Hjelper ikke om det bare er ei 02a kasse. Er bare kasser fra vr6 som passer på vr6 blokka også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg