RuuDpus Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei! På min a4 stasjonsvogn 99mod har jeg tidligere kjørt 225x35(?)x18 forran og 235x35(?)x18 bak. For å være helt ærlig så er de helt jævlige å kjøre på. Nå er 235 dekka bak utslitte, og jeg lurer da på om jeg vil merke noe særlig forskjell ved å sette 225 bak og 215 forran? Dersom det ikke vil bli en vesentlig forskjell må jeg redusere størrelsen. De sporer ekstremt mye de jeg har nå, og det orker jeg ikke lenger, selvom de ser kule ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Februar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2011 sikker på at det og gå ned gir mindre sporing da? på min hjalp det betratelig og gå fra 205/45-17 til 215/45-17. Og samtidlig fra pirelli p zero nero M&S til hankook R-S2, som er et stivere dekk.. prøvd og bare bytte dekk type/merke? det og kan hjelpe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Februar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2011 Sikker nei, jeg er ikke sikker ideheletatt :) Det eneste jeg vet er at det er enorm forskjell på sporinga på 15" sommerdekka jeg har sett opp mot 18" dekka... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg