Lenepostei Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Hei Jeg og typen min ser etter et lokale i Bergensområdet der vi kan skur på bil. Ser etter en plass i et lokale eller et egent lokale/garasje. Trenger ikke være løftebukk, men det hadde selvfølgelig vært et pluss :) Håper noen har en ledig plass til oss! :mekke: Hilsen Lene :) Beklager vist jeg lå innlegget under tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 har dere prøvd å hørt på bergen gatebilklubb sitt forum? der er jo stort sett folk fra Bergen og omegn, sikker lettere å få treff der. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lenepostei Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Er en annen som har spurt på forumet der, men ingen respons. Så jeg prøver her :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg