Haakon-Corrado Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Jeg er nå lykkelig eier av en Audi A4 1,8 1996 modell! :) Bilen er i god teknisk stand, men det er tid for å bytte regissterreim. Hva har dere erfart at dette koster? Jeg var i kontakt med et verksted i Sverige som skulle ha 11.000 SEK for denne jobben (inkl. vannpumpe). Jeg syns dette virket som en høy pris. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Gjør-det-selv :) Tar ca 4timer... Men den prisen du fikk var høy ja! Møller skulle ha 6500kr, men da uten vannpumpe. kun bytte av reimen. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 rund 5000 mener jeg på mekonomen, dette også uten vannpumpe...pumpa koster vel rundt 800kroner? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg