Andro Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Noen som har noen gode tips om hvordan jeg skal lettest montere mine xenon ekstralys"tusen metre" på min nissan primera stv.. sliter med montering pga vibrasjon i lykter osv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 En løsning som ofte funker er festeplate til å montere bak skiltet, og i tillegg støttestag. Har du ikke støttestag, vil du nesten garantert få vibrasjon i lyktene. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 ja kjøpt sånn feste plate til bruk bak skiltet, men problemet blir den støtte brakketten på toppen, hvor skal jeg feste den, for kan ikke festes i grillen for panseret må jo opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg