nismo21 Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Hei jeg eier en Sony X-plod cd spiller. Etter jeg hadde hørt på musikk i 4 min ca, skrudde jeg av bilen, å skrudde den på igjen like etter, strømmen på cd spilleren kommer på, men når jeg trykker på knappen "Source" Så blir cd spillern svart, det skjer hver eneste gang jeg trykker på den knappen. Hva har skjedd ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 Sjekk om spilleren får begge spenningene den trenger for å skrus på. Er spenningene (og jord) ok, kobler du vekk strømmen til spilleren. (ta av minuspolen på batteriet) Koble ifra isoen til høgtalerene. (signalkabler viss du har dette) Koble til batteriet og sjekk om spilleren skrur seg på no. Viss ikkje, sjekk om det er ein på spilleren. (ta av fronten og sjekk om det er ein liten bryter som kan nås med ein kulepenn) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Jeg lot bilen stå av 2 timer, da fungerte spilleren igjen så jeg skjønner ikke hva som var problemet, men skal gå over ledninger å sjekke det igjen når det blir litt varmere ute ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 bytt til noe annet enn sony!! Sony Xplod serien e dritt... Prøv Clarion eller Alpine :D Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo21 Skrevet Februar 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 syns sony faktisk er ganske greit jeg, har ikke prøvd stort annet egentlig. er bra meny valg på den, ikke noe avanserte saker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 KAST spilleren...duger bedre som skrap Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg