Gå til innhold

Dørhøytalere Omega B1

Ranger emnet


EspenLia

Anbefalte innlegg

Driver å oppgraderer stereoanlegget i Omegaen. Når jeg reiv ut høytaleren i dørene så er de jo super grunne i forhold til de nye Pioneerhøytaleren, er jo ikke mye plass fra dørmetallet til ruta, altså når den går ned. Lurer på om noen har noe forslag til hvordan man monterer nye dypere høytalere i dørene uten att ruta butter borti spolen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ligger en låse splint bak sveiva om man kan si det sånn. det eg gjorde var å slå en spiker helt flat i tuppen for så og bøye til en krok. så presser du inn dørtrekket litt og så drar du splinten ut med "spikeren". pass på for når den løsner spretter den og er vanskelig og finne igjen.

Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994

volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bryna seg på bakdørene? Er jo en 5.25" eller 130mm høytaler som sitter her med en tweeter ved siden av. Hva med å kjøpe en 3veis? rive ut den gammle høytaleren og tweetern? eller kjøpe komp.sett og montere delefilter i bagasjerommet og tweetern i stolpen ved seteryggen i baksetet? noen ideer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt montere 3veis jeg.

Høytaleren der sitter uanset så dumt plassert med tanke på bra lyd att har ikke noe hensikt dulle for mye.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår