selander Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 (endret) noen som har litt peil om hva motor temperaturen skal ligge på ??? (Audi 80 competision) ACE er motorkoden.. ca temp etter den står på tomgang i 30 min +++ etter 30min er den ca 91 grader.. er det normalt ?? etter litt så slå radiatoren på... (er bare litt nysgjerrig,,, hakke så mye peil på sånt xD) Endret Februar 2, 2011 av selander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Driftstemperatur på ~90 grader. Om den ligger på ca 90 grader på tomgang/køkjøring for så å falle til 70 grader eller lavere under normal kjøring, så er termastaten defekt. Radiatorvifta skal starte ett sted rundt 100 grader. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selander Skrevet Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2011 ok.. da tenker jeg alt er under kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg