vidar_tsx Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 (endret) Hei, har bestilt meg sot fra solarplexius.com og har nå venta på pakken i snart 2 uker. Når jeg sporer pakken på siden deres eller på posten.se kommer det bare opp: Händelser 2011-01-21 09:35 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen Når du bestiller står det at viss det tar mer enn 1 uke før pakka blir mottatt skal du ha fått beskjed om annen leveringstid. Noen som har handla fra disse før? Finner ikke noen e-post adresse jeg kan kontakte de på. Endret Februar 2, 2011 av vidar_tsx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langbein01 Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 står e-post adresse på siden... jeg venta 3 uker...så bare å smøre seg med tålmodighet:camper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einaran Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Hei, hvilke erfaringer har dere gjort dere? Lever produktet opp til forventningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg