milosandy Skrevet Januar 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2011 Jeg vil kjøpe støtfanger til Ford mondeo 96 mod. Jeg har lett overalt på nettet og besøkt forskjellige bil opphuggeri osv, men finner ikke noe dritt.. Vet dere om noe sted jeg kan bestille eller om hvordan jeg bestiller en helt ny støtfanger fra ford osv? Jeg må fikse dette snart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Veng.no har billig og bra støtfangere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Er det fanher bak eller forran du trenger? Eg har en delebil stående. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Finnes det noen hele? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mygg318 Skrevet Februar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2011 Har en hel fram fanger. :) noen som vil ha? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Februar 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2011 stasjonsvogn eller sedan? foran eller bak? Har to stk bakfangere og en framfanger liggende i Bergen 92269534Ole Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik_mondeo Skrevet Februar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2011 (endret) Hei! Beklager at jeg kidnapper en gammal tråd, men den så så lovende ut. Jeg feilberegna bremselengden på glatta igår, og nå trenger jeg en ny frontstøtfanger til min 97 Ford Mondeo stasjonsvogn. Noen som har en liggende, helst i nærheten av Oslo? erik edit: Jeg angra meg, og starta en ny tråd for å ikke skape mer forvirring enn nødvendig. http://www.bilforumet.no/til-salgs/deler-til-salgs/deler-onskes-kjopt/269802-ok-stotfanger-front-til-mondeo-st-v-97-a.html Endret Februar 23, 2011 av erik_mondeo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg