Gå til innhold

Min Opel Omega B 2.0 16v

Ranger emnet


corsaforever

Anbefalte innlegg

Var i stavanger i helgen å kjøpte meg en Omega, La ut 25k for den, og var i overaskene god stand enn forventet. så føler å ha gjort et lite kupp her ;)

7375327_520x0.jpg

7375331_520x0.jpg

7375333_520x0.jpg

7375332_520x0.jpg

 

 

Etter 2 dagers vasking og full polerings runde ble den bedre =)

1-1.jpg

2-1.jpg

3-1.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

 

 

Så nå blir det mørke blinkers på siden, kommer nye front lykter/grill, og litt senk må te! ;)

Ellers med bilen skal jeg ha det Clean å pent, ikke noe overdrevet.

Vurderte også å sette på en liten leppe på fronten, men vil ha noe lite noe,

Noen som har tips eller linker å dele?:)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en leppe fra steinmetz, denne synest jeg såg grei ut. Men finner ikke ut hvor jeg får kjøpt den :(

OMEGJAAA-1.jpg

 

Har nå funnet meg ny grill på ebay, så nå bare håper jeg at jeg vinner auksjonen ;)

grill-1.jpg

 

Også har jeg bestilt nye sideblinkers og frontlykter, tror d blir bra med mørke blinkers, så flukter den med plastikken,

1844278-1.jpg

lys-1.jpg

 

 

Har leitet etter baklykter også, men synest det bare er alt for"Harry" lykter til salgs, men vurderer kanskje å sote baklyktene (svakt) slik at det flukter bedre med helheten på bilen.

 

 

Ellers har jeg funnet tak vinge som må bestillest etterhvert også ;)

vinge.jpg

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var de nye front lyktene komt på plass, synest det ble mye mer "clean" å fint.

Så tok jeg meg en runde å fikk gnikket alt det kromme på bilen, det såg ikke ut som det hadde blirr gjort på en stund, samt all plastikken på bilen.

Viktig med små detaljer oxo ;)

 

DSCN0837.jpg

DSCN0842.jpg

DSCN0843.jpg

DSCN0844.jpg

DSCN0846.jpg

DSCN0852.jpg

DSCN0855.jpg

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.

Peneste farga de kom med det her spør du meg.

Hadde en som opprinnelig var slik sjøl.

5.jpg

 

Men ble slik

gullet044Small-1.jpg

 

Ikke mye som skal til før Omega er pent. Kun senk og hjul.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var strøken den omegan du hadde! ser du hadde runde grøftelys på den, hvor fikk du kjøpt slike? og passet dem skikkelig på?

 

Det ble laget til slik.

Monterte netting der de orginale satt. Lagde hull akkurat under linsa på hovedlampe. Lagde en brakett som jeg da monterte en linsespreder på.

Jeg støpte igjen hullet på mine da jeg lakkerte den opp igjen.

MEn som det blir skrevet her. Opel selger lister uten hull.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med hel og pen omega, ser du har lagt ut bilde av første bilen min :) Den blå med steinmetz stylingen. Den er vrak nå :(

Må få den litt nærme bakken, slik som min omega eksempel

 

1740c2877632e51e9fe20fedb2b868ca.jpg

 

 

ja skal ha senk på bilen, men vil ikke ha noestor front leppe på bilen, vil ha noe lite noe, slik at det så å si ser orginalt ut :)

Kjører Clean stil på bilen ;)

Men var stilig omegaen din meget bra kant på felgene!!

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med hel og pen omega, ser du har lagt ut bilde av første bilen min :) Den blå med steinmetz stylingen. Den er vrak nå :(

Må få den litt nærme bakken, slik som min omega eksempel

 

1740c2877632e51e9fe20fedb2b868ca.jpg

 

 

Takker så mye for det :)

Aiaiai, synd den har blir vraka, va strøken den!

ja skal ha senk på bilen, men vil ikke ha noe stor front leppe på bilen, vil ha noe lite noe, slik at det så å si ser orginalt ut.

Kjører Clean stil på bilen ;) så om du vet om noen front lepper så bare til å hyle ut!

Men var stilig omegaen din meget bra kant på felgene!! :)

*07 Skoda Octavia RS

*99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for det :)

Aiaiai, synd den har blir vraka, va strøken den!

ja skal ha senk på bilen, men vil ikke ha noe stor front leppe på bilen, vil ha noe lite noe, slik at det så å si ser orginalt ut.

Kjører Clean stil på bilen ;) så om du vet om noen front lepper så bare til å hyle ut!

Men var stilig omegaen din meget bra kant på felgene!! :)

 

Var en kar oppi bergen som vraka den :( Var strøken den ja. Jeg sendte deg en medling her på bilforumet, sjekk notifications øverst på siden. hvis du ikke er så kjent med personlige meldinger her inne

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår