Zandino Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Hei, har skiftet bærearm bak på min audi a4 1,8tsq, da den gamle knakk.. Hvordan skal denne skrus på? Skal skruene skrus helt til? Eller skal de være litt slakke slik at bærearmen kan bevege seg fritt opp og ned sammen med demperen? Viss de skal skrus helt fast, hvilken posisjon skal da bærearmen stå i? (helt oppe, helt nede, eller en plass mitt imellom?) Siter Audi 80 -93 2.0E - SOLGT! Audi A4 -98 1.8TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Skal selvfølgelig skrues til i belastet vanlig kjørestilling. Foringene inne liker ikke å bli dratt tili laveste stilling. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zandino Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Takker for svar :) Hvordan finner jeg ut hva som er belastet vanlig kjørestilling? montere dekket og prøve meg framm? Siter Audi 80 -93 2.0E - SOLGT! Audi A4 -98 1.8TSQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Mulig du greier å dra den til med hjulet på uten å vøre jekket opp, eller jekke i nedre bærearm... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg