Tiller Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 (endret) Hei, noen her som vet om hvor jeg kan få tak i en boks som gjør at jeg kan montere inn en vanlig CD spiller i Saab 9-3? Vet at det går å få til mange amerikanske bilmodeller bla. Endret Januar 27, 2011 av Tiller Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
areb87 Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 Kalla 9-3 gjelder det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 99mod Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kMania Skrevet Februar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Gå på saabturboclub forumet, de gutta vet alt. Siter SAAB 9-3 ss 2005 [x] Renault Megane, 1996. Crash test dummy bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2011 Gå på saabturboclub forumet, de gutta vet alt. Du må ikke ha turbo saab for å bli med der altså? :-) Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bristin Skrevet Februar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Du sliter "litt" med å tilpasse vanlig (uoriginalt) anlegg i den. Har den samme og har utført den operasjonen. Episode 1. Kjøpe meg vanlig anlegg (1 din) og bestilte oppbevaringsrom på Mekonomen (hvor de hevet at dette var enkelt) for å blende av halve rommet som den originale spilleren brukte, = fiasko, det ble ikke plass til oppbevaringsrommet. Episode 2. Kjøpte meg nok ett nytt anlegg (2 din) og var sååå optimistisk, nå skulle det bli bra. Det etter å ha kjørt rundt med kikkehull inn i dashbordet en periode. Men neida, det var for stort....og det var frustrasjonen også. Frem med baufilsaga, plasten ble "tilpasset" og nå har jeg omsider fått ett anlegg som sitter.... Det ble etter min mening bra (og jeg er kresen på detaljer) Lykke til, for det er mulig hvis du er litt nevenyttig :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Februar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2011 Var på en skraphandler og fant en 900 med et lite oppbevaringsrom. Og det var tydlighvis brukt "vanlig" CD spiller i. Har en gammel CD spiller liggende, så skal se om den bokksen passer før jeg eventuelt kjøper meg en bra CD spiller. Takker for tipps! Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yabbadabbadoo Skrevet Mars 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2011 Det er 1 3/4 DIN åpning i disse bilene, jeg har satt i 1 Din spiller i min og kjøpte en slik oppbevaringsboks å sette i, passet som støpt hos meg i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rock_on Skrevet Mai 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2011 hvordan er det med kjøre kompjuter og slikt? har selv akurat kjøpt saab 9-3 å er intresert i å bytte spiller, mister man kjøre kompjuteren hvis man drar ut den orginale spileren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Tror ikke du mister kjørecomputeren, den har ikke noe med CD spilleren å gjøre. Men har du rattstyring av volum og sånt så miser du det ved å sette inn en vanlig CD spiller. Du kan koble det til enkelte spillere, men hvordan du gjør det er jeg usikker på. Noen her som har gjort det? Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg