Gå til innhold

Sette inn "vanlig" CD spiller i 9-3??

Ranger emnet


Tiller

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Du sliter "litt" med å tilpasse vanlig (uoriginalt) anlegg i den.

Har den samme og har utført den operasjonen.

 

Episode 1. Kjøpe meg vanlig anlegg (1 din) og bestilte oppbevaringsrom på Mekonomen (hvor de hevet at dette var enkelt) for å blende av halve rommet som den originale spilleren brukte, = fiasko, det ble ikke plass til oppbevaringsrommet.

 

Episode 2. Kjøpte meg nok ett nytt anlegg (2 din) og var sååå optimistisk, nå skulle det bli bra. Det etter å ha kjørt rundt med kikkehull inn i dashbordet en periode. Men neida, det var for stort....og det var frustrasjonen også. Frem med baufilsaga, plasten ble "tilpasset" og nå har jeg omsider fått ett anlegg som sitter.... Det ble etter min mening bra (og jeg er kresen på detaljer)

 

Lykke til, for det er mulig hvis du er litt nevenyttig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en skraphandler og fant en 900 med et lite oppbevaringsrom. Og det var tydlighvis brukt "vanlig" CD spiller i.

Har en gammel CD spiller liggende, så skal se om den bokksen passer før jeg eventuelt kjøper meg en bra CD spiller.

Takker for tipps!

Alfa Romeo 159 SportWagon
Fiat 850 Sedan

Puch Maxi S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Tror ikke du mister kjørecomputeren, den har ikke noe med CD spilleren å gjøre. Men har du rattstyring av volum og sånt så miser du det ved å sette inn en vanlig CD spiller. Du kan koble det til enkelte spillere, men hvordan du gjør det er jeg usikker på. Noen her som har gjort det?

Alfa Romeo 159 SportWagon
Fiat 850 Sedan

Puch Maxi S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår