_Kenneth_ Skrevet Januar 26, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2011 Som overskriften sier, hvor finner jeg denne? Og vet noen navnet på denne kontakten samt hvor jeg kan få tak i diagnoseutstyr, er jeg takknemlig. =) Siter http://www.team-finsås.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasmartinsen Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Hvis det ikke er OBD kontakt ved dekselet under rattet så sitter den Ford diagnose kontakt på V. innerskjerm i motorrommet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasmartinsen Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 hvor en kan få tak på apparat til Ford diagnoset uttaket er jeg ikke sikker på, OTC veit jeg har det men hvem som er forhandler for det veit jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 6, 2011 Rapporter Share Skrevet April 6, 2011 Har du bruk for OBD 1 eller 2? Jeg har et ubrukt OBD 2 for salg, i org. forpaklning med håndbøker på engelsk, fransk og spansk. Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceikko Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 hadde min kontakt til høyre for radiator. Når du står foran bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg