v8turboquattro Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 :mad: ringte gik turboteknikk idag,fikk tilbud på en versting turbo type garrett med dobble kulelagere osv osv.skulle passe min 200 tq med litt modifiseringer.pris:18400 +moms...... etter å ha sett litt på tuning sider i danmark så ringte eg en som og solgte garrett.gav han betegnelsen på turboen og fikk pris.:9800.med adapter for audien min kom det på 10600.!!!!!! er det flere en meg som stusser på denne vanvittige prisdifferansen?også overhaling av gamle gode kkk` er var langt under halv pris i forhold til norske priser. vet at prispolitikken i dette avgiftshelvetet av et land er stiv,men at det skulle ha slike enorme utslag vippa meg litt av pinnen. er det andre der ute med lignende erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hør med Turboservice på Høvik. De har operert med nogenlunde fornuftige priser tidligere hvertfall. Tror siden deres er http://www.turbo.no Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Er danmark billigere enn sverige også? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 hmm, si ifra hvis noen skal handle turbo fra danmark, så blir jeg med.. trenger en tbo2 garret eller noe... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg