audiole Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Hei, Har en Audi A4 1.9 TDi '96 som jeg opplever napping og rykking ved gasspådrag. La oss si jeg kjører oppover en bakke, har den i første gir, den går bra da, girer til andre og da napper den og rykker den før turboen plutselig bestemmer seg for at den skal jobbe og jeg kommer opp i turtall. Noen som vet, opplevd noe lignende eller tror de vet hva som kan være feil? Har skifta LMM mange ganger. Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waalekr Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Hei, Har en Audi A4 1.9 TDi '96 som jeg opplever napping og rykking ved gasspådrag. La oss si jeg kjører oppover en bakke, har den i første gir, den går bra da, girer til andre og da napper den og rykker den før turboen plutselig bestemmer seg for at den skal jobbe og jeg kommer opp i turtall. Noen som vet, opplevd noe lignende eller tror de vet hva som kan være feil? Har skifta LMM mange ganger. Mvh Hei Har du fått noe svar på dette? Og er LMM = Luft Mengde Måler ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxlime Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Hei. Fant du noen gang ut hva det var som gjorde dette? : ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
waalekr Skrevet Juli 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2014 Fant aldri noe ut av dette nei. feilsøkt og slettet innstillinger, byttet turbo og LMM uten noe hell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg