2Fast4all Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 har en 4-kanals forsterker, en monoblokk forsterker, en nesten helt ny Pioneer cd-spiller. kunne noe av dette vert interesant i bytte med bunnpanna??? Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Har du noe mere specs på forsterkerne og spilleren?? Alt er interessant, kunne trenge 15" 240 turbofelger e.l. men... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Husker dte ikke her nå, men skal få sjekka det ut i morgen. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fast4all Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Forsterker: Cadence 4x100W 4kanal Monoblokk: Ultra Drive 1x100w CD-Spiller: Standard Pioneer 4x45w kosta 2500,- ny for 3mnd siden. Siter Ser du meg i speilet så legg deg til siden så slipper jeg å gjøre så mye ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg