mtharaldVW Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Halloen! Jeg har nettopp skaffet meg et corrado g60 interiør som jeg skal montere i golfen. Er det noen som har erfaringer på dette, gjort dette før? Da tenker jeg helst på ryggen. Er det noen som hadde maktet og fortelle hvordan jeg bør gjøre dette? kort fortelle meg hvordan jeg bør feste de ulike delene!? Håper på god hjelp! mvh mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 har corrado baksete i nå... er ikke no stress det..er hull som de festene passer nedi..dunk de på plass! ryggen var litt "værre"..måtte få tak i lenger bolter på sidene oppe..der som den vippe greia t ryggen er festet på hver side... men går smertefritt det... forsetene passer vel rett inn tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtharaldVW Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 JA jeg fikk til selve bunnen på baksetene, men ryggen? i midten er det vel bare og bolte fast hengslene?(de som er på hver av seteryggene, som kommer på midten.) men, på ytter seidene av ryggene har setene denne splinten som det ser ut som skal stikkes inni no!? Hva eller hvordan fikset/festet du denne? Må jeg lage en brankett, en slags vinkel med hull til denne splinten eller? mvh Mads Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Blir det ikke en liten klaring på begge sidene. I den jeg skal kjøpe er det en ca.3cm glipe på hver side. Corrado daschen er fet, men det var visst et helvete å få på plass Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackboy Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 ha nylig skifta dashboard ti 2`ar golfen min nu.. det e et rent hællvett, jævli me arbeid å tilpassing.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 noen som vet av en guide til montering av golf3/corrado dashbord i golf2 ? evt noen som orker å forklare hva som må tilpasses o.s.v ? Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Noen som vet cirka pris på Corrado seter i skinn (foran og bak), og dørtrekk??? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by icemanx noen som vet av en guide til montering av golf3/corrado dashbord i golf2 ? evt noen som orker å forklare hva som må tilpasses o.s.v ? Mulig du finner noe her, http://www.golf2.dk/index.php?action=guideliste Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg