lars_b Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Har du hvite blinklysglass til den nye standarden (den vanligste) Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by ZnAkE Får ta meg en tur bort å sjekke snart da.. jeg vil ha bakaksel om det er grei pris.. gjerne da også speedo om man får en grei pris :) kan evnt bytte med 5.6" lcd skjerm med fjernkontroll (920 linjer elns, pal og ntsc). kan speilvende bildet, ta det opp ned, etc. 100% strøken.. er bare prøvd en gang. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Mars 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Har hvite blinkers ja. Lcd skjerm hørtes jo greit ut, har du noen bilder av den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Originally posted by ZnAkE Har hvite blinkers ja. Lcd skjerm hørtes jo greit ut, har du noen bilder av den? den ligner litt på denne: obs! det er en løs skjerm med fot-feste som kan skrues av "On the fly".. mao, det er ikke den skjermen som er avbildet, men jeg regner med du kunne moddet den inn i solvisiret om du ville. fjernkontrollen kan kontrollere en del funksjoner.. jeg er usikker på om det er tv tuner i den, kan nemmelig søke på vhf og uhf, men jeg finner ingen antenne tilkoblinger. skjermens "ramme" er grå/sølv farget. jeg tenkte på å mekke den inn i selve dashboard, dvs. skru skjermen ut av orginale dekselet og montere den inn i dashboard :) jeg lurer på om man kunne hatt skjerm der man vanligvis har ekstra instrumenter på 81'-> dashboard, men jeg tenkte egentlig på å kutte hull midt i dashboardet på den øvre delen og montere der. så tenkte jeg å kjøre en 10" sub i det høyttaler dekselet der med ruten.. måtte selvsagt laget en halv sirkel-spacer for å få jevn høyde under sub'en. kanskje jeg kan få tatt noen bilder av skjermen i morgen :-) jeg prøvde den på min bærbare hp xe3, men bildet ble rimelig dårlig.. for å sjekke at det ikke var skjermen det feilte noe, prøvde jeg den på Pioneer DV737 dvdspilleren min.. fint bilde i film :) jeg tenkte egentlig å ha en laptop i pc'en og kjøre musikk fra den, men siden jeg bare fikk sort/hvitt fra laptop, gav jeg opp idèen. jeg har nå solgt laptop'en og har ikke råd til dvdspiller siden jeg har kjøpt meg b6304f. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hva skal du ha for hvite blinkers Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Mars 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Hvite blinkersene ble solgt idag for 350 kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2004 Jeg har også hvite blinkers forrand hvis noen er intressert. 300 + frakt. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Mars 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Hei! Jeg trenger den lista som er under fangeren bak og den må det ikke være skjært i til hengerfeste etc. Skjønner hva jeg mener? Mvh Emil Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZnAkE Skrevet Mars 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2004 Er henger feste på denne, og da er den vel "ødelagt" da eller ? Skal sjekke det imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg