Passat eier Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Har kjøpt meg nye dempere bak på min stasjonsvogn, som jeg skal bytte selv. har nettopp byttet på en volvo v70 stv, der var det veldig enkelt. er det noen som har en framgangsmåte på dette?? må man fjerne hele dekslet på innsiden for å komme til på bolten på øversiden?? vordan gjør man dette?? Takker for alle svar=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2011 Hvis det er likt som på -99 modellen, så er det enkelt. 1 bolt i nedre feste og 2 stk i øvre feste som du løsner fra utsiden. Du ser det med engang du har tatt av hjulet. Enkel jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Januar 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2011 Er som han over her har forklart. Veldig enkel jobb også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg