Linoge Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Hei! Jeg ønsker å kjøpe en Sierra Sedan 92-93 modell 2L Doch må ha gått under 200.000 må helst være eu ok i værtfall må motor og drivverk bremser være i ok stand. Bulker og små rust ekke så farlig. Bilen må helst stå ikke så jævlig langt fra oslo omeråde Alt av interesse. tlf nummer: 95 91 83 48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 prisklasse? med 4wd ? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linoge Skrevet Februar 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 første gang jeg gjør dette så håper det havner rett sted... pris klasse: 20-40.000 både 4wd og 2wd er inntrisandt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Denne ser jo grei ut....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linoge Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 jo men det er en 90 modell, det var først i 92 det kom sånn grill forran mellom hovedlyktene. på de før 92 er det panseret som går ned, det er ikke noe pent synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Er jo bare å bytte panser da...... Det flommer over av Sierraer på høggerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linoge Skrevet Februar 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Originally posted by Jonaldo Er jo bare å bytte panser da...... Det flommer over av Sierraer på høggerne! okay, det ekke værre nei.. Vakke sikker på om det var mere pes enn det. men hvis du sier det så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg