Gå til innhold

Subaru Impreza 2004 WRC

Ranger emnet

CalibR

Anbefalte innlegg

Mange merker har kommet med nye rallybiler. Blandt annet

Mitsubishi, Peugot og Skoda.

Idag var det Subaru sin tur å offentliggjøre bilder av

sin nye Subaru Impreza 2004 Rallybil.

Her har dere bildene :)

488512.jpg

488463.jpg

488431.jpg

488052.jpg

487992.jpg

487962.jpg

Bilen gjør sin debut i Mexico.

Bildene er hentet fra http://www.swrt.com/

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pettersolberg.no er stengt pga oppdatering akkurat no, det er godt muling de bildene kommer opp her og nå da. den skal væer mer airodynamisk, og med mer motor effekt. kan ikke se de store forrandringene på bilen, har tatt på den bilen han brukte i tyskland, var og så ham kjøre der i fjor sommer.

- 98 ITR

- 00 Civic Vti

- 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor)

- 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.O.M.P.

sikker på at dette ikke er den "limited editionen" som Petter "kongen" fikk nr1 av. den som viser at han er verdens beste bilfører. Den ser i hvertfall dritlik ut. kansje litt kortere, eller er det bare meg?

dritlik ? den limited editionen du snakker om kom bare i en farge isblå. Og var ellers helt like gateversjonen wrx sti, bare motoren som var ulik med en ytelse på 320hk.

- 1980 RX-7

zoooooooom, br br br *bang* !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G.O.M.P.

sikker på at dette ikke er den "limited editionen" som Petter "kongen" fikk nr1 av. den som viser at han er verdens beste bilfører. Den ser i hvertfall dritlik ut. kansje litt kortere, eller er det bare meg?

Ja, jeg er 100% sikker når det står på selveste Subaru sin hjemmeside!

Det du snakker om er: IMPREZA WRX STi SOLBERG EDITION.

Dette er IMPREZA WRX STi SOLBERG EDITION.

Leveres kun i sølv. Slik denne

40065bfd09cca.jpg

40065c0509d4c.jpg

40065c08a6183.jpg

Mere kan du lese her om IMPREZA WRX STi SOLBERG EDITION http://www.vimenn.com/?article_id=21871&the_phrase=subaru

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg mente var at Den bilen petter kjørte i sverige og den nye bilen han kommer til å kjøre i Mexico, (øverste bilde) ser ganske lik ut, ikke så mye forrandring så vidt jeg kan se, men eg kan ta feil eg altså.

har ikke satt de opp mot hverandre

- 98 ITR

- 00 Civic Vti

- 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor)

- 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JokkVahl

dritlik ? den limited editionen du snakker om kom bare i en farge isblå. Og var ellers helt like gateversjonen wrx sti, bare motoren som var ulik med en ytelse på 320hk.

Også har den elektroniske innstillger på diffen.. så man kan justere hvor mange prosent den vil trekke foran og bak 60/40 - 40/60 osv.. når man kutter tenninga vil den tilbake stille seg til orginal 50/50.... :) dette er tøft:)..

-02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde

-94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde

-90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde

-84 VW Golf II [solgt] Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider