Gå til innhold

Selges: Golf III HASTER!

Ranger emnet

Lysfjord

Anbefalte innlegg

Hei folks. :)

Skal selge bilen min. 1996 mod 1,8GL.

Se link for bilder og info.

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=2844

PS:Liten bobblerust flekk på størrelse med en 50 øring på Venstre dør bak. Og en liten bøy helt nederst på bagasje luka. Nesten ikke synlig. Ellers så er bilen mer eller mindre strøken. lakkerte lister og fangere....

Bilen står til 95 000,- med årsavgift betalt. kan disk. ved hurtig avgjørelse. ;)

Selges grunnet overgang til billigere bil og millitæret :rolleyes:

For kontakt så må jeg mailes for øyeblikket. thor_lysfjord@hotmail.com Jobber på båt i USA og har dårlig forbindelse til telefon.

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen SKAL vekk nå. :(

H.B.O. bud over 90 000 og dette er J.... billig for denne flotte bilen, med lav km. stand. Og mye utstyr.

Kontakt meg om det er noen som er intr. så skal vi vell bli enige...

HASTER!!!!!

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 Dørs coupe' ja, heh.... Det står ihvertfal slikt på Autodb. Det var enten 4 dørs eller to dørs og jeg så noen andre som hadde skrevet 5 dørs coupe'. Det er jo ikke akkurat noe sedan;)

Subben er det eneste som ikke følger med dessverre. For den har jeg allerede solgt til en god kamerat. CD Spilleren har jeg heller ikke lyst til å selge med. dessverre. Kostet 8000 kroner ny og har ikke lyst og råd til å kjøpe noe ny cd spiller. Men alt annet som du ser bak i bilen som er bydg inn der skal du få. Det er bydg inn noen vegger med skudd sikkert glass i sidene hvor det er mulighet for å sette inn to kondesatorer. Gulvet er hevet, der også med skuddsikkert glass slik at du kan ha en forsterker under. Følger forresten med en liten forsterker.

Har ikke så veldig mange bilder å sende deg. kommer litt ann på hva du har sett. Søker du på Autodb så kan du se 6 bilder. deriblandt stereo og litt til.

Dimmen på dekkan er 205/40-17 Litt smalt da, men noe breiere kan du ikke ha uten modifikasjoner. Og det har ikke jeg orket å dille med... Felgene er forresten helt strøkne og er Utrolig fine på denne bilen.!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skudd sikkert ;) Ikke Plexi! hehe....

Det var som svarte da at ingen kan strekke seg til 90 :D Det er bilen verdt.... Men men.... får bare prøve litt til...

Takker ihvertfall for positive og hyggelige kommentarer.

MVH

Thor!

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider