Gå til innhold

Yay or Nay ? Sideskjørt


_MDS_

Anbefalte innlegg

"Saccoplank" som du allerede har er jo sideskjørt. Slik som det er på bildet har du jo sideskjørt på sideskjørta dine. Og det ser litt rart ut spør du meg.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saccoen går egentlig bare ned til nederste del av dørene og dekker ikke over kanalene, så sacco går ikke akkurat under sideskjørt. Det fins et utvalg av sideskjørt til 124 som kan monteres over kanalene, og som ser atskillig bedre ut enn på bildet over her. Men det er jo ofte dyre saker, og har man ikke all verdens å rutte med så går det jo an å bruke universale greier, eller tilpasse fra andre bilmerker. Men da blir det en smak og behag ting, og jeg ville heller spart til et dyrere kit.

Dessuten, skulle jeg først montert noe så ville jeg montert et komplett kit. Ikke bare frontspoiler og sideskjørt, men hekkskjørtet også for helhetens skyld.

 

Jeg personlig syns Wald V4 kitet er noe av det heftigste på markedet til 124 pr i dag. Men et AMG replika kit funker også som et noe rimeligere alternativ om man skal ha noe som ser pent ut. Om man ikke flesker til med et originalt AMG da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Saccoplank" som du allerede har er jo sideskjørt. Slik som det er på bildet har du jo sideskjørt på sideskjørta dine. Og det ser litt rart ut spør du meg.

 

Som stig sa, saccoplant dekker kun dørene og går ikke under sideskjørt.

 

Liland91 Nå er bilen i vintermodus, hehe kan legge ut bilder når den begynner og ta form igjen

 

IMG_0104.jpg?t=1295534031

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det gummilsta saccoplanken ligger an mot i bunnen er festet i da, hmm, kan det være genuint originale kanalskjørt fra den gangs Daimler Benz AG, som dessuten er plagsomt mye lavere enn fangerne orginalt.

 

 

Ett tips: tilpass sideskjørt S210 facelift, det er kledelig, men krever litt mere fanger.

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår