carlsberg_82 Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Byttet nylig gearkasse og clutch på 86 Gti`n. Etter ferdig jobb klarte ikke den selvjusterende clutch wire`n å justere seg så jeg fikk montert en manuell wire i steden. Clutchen tar passe langt ute, men jeg har mistet all følelse i pedalen. Kjenner liksom ikke skikkelig når den "tar" lenger. Kan sammenliknes litt med følelsen du får med bremser som ikke er luftet skikkelig. Fungere fint i fart men ved igangkjøring er det ikke noe særlig. Anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 få en selvjusterende vaier som funker? flust på huggern... evt prøve å justere den manuelle på forskjellige måter.. Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlsberg_82 Skrevet Januar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 få en selvjusterende vaier som funker? flust på huggern...evt prøve å justere den manuelle på forskjellige måter.. Har ikke klart å justere meg bort fra problemet.. Kan det være selve clutchen som har en annen følelse en orginal VW clutch? andre fjærer, osv.. Skudd i blinde. Kan seff prøve å finne en selvjusterende til en grei pris og se om det hjelper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 feilen med at folk driter seg ut på den selvjusterende er at de ikke låser den før de tar den av det skal sitte en hvit sak på wiren, som man kan feste i noen ører litt lengre ned. gjøres ikke dette så er det et sant helvette og få dette til og fungere :) kan og bruke ledning eller noe tauverk for å binde den fast Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg