commodus Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Vurderer ny bil til sommeren! har falt litt for nyere a4..rundt 05-08 helst diesel! Er dette gode biler med tanke på verkstedbesøk etc etc... er stasjonsvogn jeg lurer på! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Forholdsvis bra. Dette er den beste generasjonen a4 til nå. Da tar jeg ikke med B8 pga at den er for ny. Så dokumentasjon fra Tysk bilblad her om dagen. A4 hadde veldig få feil i denne perioden. Anbefaler å kjøpe en med lav km, bra med utstyr, ikke tunet og som er godt vedlikeholdt. Bra biler dette. Anbefales fra min side. Hadde en 2007 A4 1.8 T Q før. Veldig problemfri! Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 supert! ja skal selfølgelig ikke ha noe som er tuklet med, og minst mulig km. da er det bare og begynne letingen etter den rette=) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg