turbotrondsen Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei. Har selvfølgelig dratt rundt den ene unbrakobolten på stikkakslingen bak pga bytte av hjullager. Er disse boltene type spesielle? Så en som skrev han måtte på Wurth? Bolten er forøvrig ute nå etter å ha slipt av hodet, men jeg skulle gjerne hatt inn en ny.. Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Hei. Har selvfølgelig dratt rundt den ene unbrakobolten på stikkakslingen bak pga bytte av hjullager. Er disse boltene type spesielle? Så en som skrev han måtte på Wurth? Bolten er forøvrig ute nå etter å ha slipt av hodet, men jeg skulle gjerne hatt inn en ny.. Dette er fin-gjenede bolter. Jeg kjøpte mine på Wurth Gjelleråsen for et par uker siden, dette var det eneste stedet jeg fikk tak i med riktig gjenger/stigning. Etter at du har kappet av hodet, skru ut restene av bolten med wisegrip og ta den med til Wurth så måler de for deg. Mener det var 10X50 mm, gjengene husker jeg ikke Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Santino Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Boltene Wurth selger er forresten med sekskant-hode, men det spiller ingen rolle. Bare en fordel spør du meg. Siter Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotrondsen Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2011 Var på Opel og hørte, da Slettebøe (lokale altmuligsjappa i byen) ikke hadde. De fant frem riktig bolt med en gang, og tok 20,- for den :P Siter I`m not driving too fast, I`m flying too low... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg