kluvert Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 (endret) Hei Er forelska i den, og har tenkt å kjøpe! Men, får jeg tak i alternative lykter (bak/foran) ? Synes de originale baklyktene er litt kjipe f.eks Det jeg lurte på om noen her vet hvor man kan få tak i foskjellige deler til denne modellen. Så på ebay,fant ikke noe der begynte å lure om det finnes noe i det hele tatt untatt det originale...( Endret Januar 11, 2011 av kluvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Januar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 du finner noe her, håper noe av det kunne passe :) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kluvert Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2011 du finner noe her, håper noe av det kunne passe :) ohoi tusen takk! den var bra, det viktigste ser ut til å finns hos de ja! takker igjen:) Den jeg har tenkt å kjøpe var visst en 500 sec,83 modell gått 270 000 ...litt rust er også der...hadde gitt 20 000 for den,men tror nok det blir aaalt for lite for eieren som vil ha den rundt 50.000 :( og det er heller ikke mange av de på finn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 20k er nok i minste laget for en 500sec ja.. Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Med 20k i lomma kommer du ikke langt når du skall handle en slik bil nei. Men nå har jo denne bilen blitt veteran. Så vis du finner en 500sec i utlandet til en grei pris så koster det heller ikke skjorta og få den importert til Norge ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kluvert Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 fant ikke på mobile.de,det er vel ei tysk side som er populær so vidt jeg vet. Er det veldig uvanlig å bruke den bilen om vinteren?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 På blocket.se ligger det både 500 sec og 560 sec men dog litt dyrere enn 20k. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2011 Er det veldig uvanlig å bruke den bilen om vinteren?.. Det kommer vell helt ann på eieren. Det har jo blitt en rimelig sjelden bil og se på veien generelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg