Mr panda Skrevet Januar 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2011 Hei :D da ønsker jeg originale eksos til golf 2 1985 eller 86. om du har et orginale eksos du ikke trenger som du kan selge for en bilig penger tar jeg og kjøper det vis pris er aktuelt :D håpern noen vil hjelpe meg med dette problemet mangler eksos har bare 3 tom trim potte men trenger originale til eu godkjening Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 til noe så dumt trenger du vel kun å låne det litt:P sku fått låne mitt om du kom å skrudde det av og på bilen min igen etterpå:P Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kladden17 Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 har på dele golfen min, 90 mod 1.8l. om du fremdeles trenger? Siter vw golf mk2 1.8 (vraket) nissan almera n15 1.4l (vraket) vw golf mk2 1.8 (selges </3) Saab 9-3 s 2.0i (selges) Passat B5 1.9 tdi (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg