_MDS_ Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Har dere fjernet bruker tittelen min? Er ikke så farlig jeg bare lurer :ahahahhaha: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Har dere fjernet bruker tittelen min? Er ikke så farlig jeg bare lurer :ahahahhaha: Jepp, den er fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 veeeeell daså, betyr dette at jeg ikke får lov til og lage meg en ny en? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Vanlige brukere har ikke lenger mulighet til å endre brukertittel. Dette pga noen smartinger som endret sin brukertittel til Super Moderator/Administrator/Banned og andre upassende titler. Derfor forsvant hele muligheten :) Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 veeeeell daså, betyr dette at jeg ikke får lov til og lage meg en ny en? hehe Skriv her eller send meg en pm så endrer jeg det for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 Vanlige brukere har ikke lenger mulighet til å endre brukertittel. Dette pga noen smartinger som endret sin brukertittel til Super Moderator/Administrator/Banned og andre upassende titler. Derfor forsvant hele muligheten :) :D Ja da sender jeg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg